Min blogg

Velkommen inn i min forlatte verden. Siden handler om min hobby UE. Jeg elsker å dra til steder som er forlatt av ukjente grunner, og da igjen å dokumentere dette ved å ta bilder.

mandag 26. september 2016

3 forlatte bygninger på Romerike

En nydelig solskinnsdag tok ei jeg kjenner og jeg en tur for å sjekke ut en bygning hu hadde sett og virka spennende. Men først gikk vi til et hus eller et bygg vi så på lang avstand. Da vi kom dit, så var jo ikke det så spennende da. Bilder kommer under her. Så møtte vi på en fyr og spurte han om han visste om noen forlatte byggninger rundt der. Han kom med noen tips som det andre huset vi skulle sjekke. Det viste seg at jeg hadde jo vært der før. Det var det huset som lå ute på et beiteområde og huset var ødelagt av kuer. Så etterhvert tok vi beina fatt for å gå nedover til bilen, da stoppa vi å titte på det store huset og tenkte at vi kan jo ikke la det stå usjekka. Så da gikk vi opp til det huset. Og det var litt godt ¨se at turen ikke var helt forgjeves. 2 etj. hus med loft og kjeller. Loftet og kjellern lot vi være pga vi var litt pysete. Huset hadde preg av hærverk og festing av ungdommer. På 90 tallet hadde det vært barnehage i 2 etj, og vel hus i 1 etj. Men noen ting sto igjen, så vi fikk litt følelse av at det hadde vært lokaler for velhus i hvertfall...





































1 kommentar:

rinerion sa...

Hei Nicki.
Er intressert i lokasjon på denne "barnehagen". Kunne du tatt kontakt på rinerion@gmail.com hadde jeg satt pris på det. Takk