Min blogg

Velkommen inn i min forlatte verden. Siden handler om min hobby UE. Jeg elsker å dra til steder som er forlatt av ukjente grunner, og da igjen å dokumentere dette ved å ta bilder.

tirsdag 4. oktober 2016

Sykkeltur i Gressvik

Nå som xen og jeg har gått fra hverandre, så blir det en del turer aleine eller sammen med andre som er int. i forlatte bygg. Jeg liker nok mest mer forlatte hus og gårder mer enn å gå i gruver og sånne klaustrofobiske steder.
Men denne turen her var jeg faktisk med min x på tur til Gressvik. Mens han så hvor vakkert det var på Gressvik, så jeg mer etter de forlatte husene hehe... Jeg så de ganske kjapt, mens han hadde jo ikek sett noen. Sykla forbi en hytte, og på vei hjem måtte jeg dokumentere hva dette var. Noen ganger så er litt redd for at det er noen på dissa stedene, så her ble det bare bilder utafor hytta. men så ut som ungdommene brukte det som klubbhus, for med beskjeden på døra "adgang forbudt" så gjorde jeg som besjeden sa. hehe...











Ingen kommentarer: